Comunicăm mereu mai mult și suntem din ce în ce mai grăbiți, relaționarea tinde să se rezume la o reacție directă, imediată, adecvată necesității momentului.

Indiferent cât suntem de interesați de un brand personal, de unul de produs sau de o companie ori de impunerea unei idei sau a unui program, încercăm să intuim cum vor fi percepute acestea în perspectiva zilei de mâine și care vor fi prioritățile celor care, având sub ochi traducerea în limba țintă, vor deveni interesați de acest brand, de cum se vor alinia aceștia pe tabla de șah competițională.

S-au dezvoltat de-a lungul timpului numeroase tehnici, strategii și modele de prezentare a produselor cosmetice. Prin incursiuni temeinice în acest domeniu, am preluat idei, stabilind împreună cu clienții un plan de comunicare – traducere cu adevărat câștigătoare, nu o fulgurație de moment, ci un real impact pentru dezvoltarea brand-ului.

Ne aplecăm asupra lumii în care urmează să evaluăm produsul, tendințele manifestate, reușind să înțelegem și să cunoaștem cu adevărat valorile acestuia.

Ne permitem să vă precizăm că o echipă profesionistă și funcțională care are în portofoliu traduceri din domenii din cele mai diverse este absolut necesară pentru orice brand care vrea să aibă succes, investiție modestă în comparație cu beneficiile pe care vi le poate aduce, așa că nu ezitați și apelați la serviciile de traducere pentru a obține rezultatul dorit. Regula de aur în orice domeniu este „să creezi plusvaloare” – noi vă dăm concursul pentru asta și afirmăm că deţinem un loc fruntaș în arta traducerilor autorizate.

Cu toții dorim să avem controlul vieții noastre, dar nu putem fi experți în toate domeniile. Pentru elaborarea unei idei, a unui plan, a unei rețete, este înțelept să apelăm la specialiști, iar pentru propagarea acesteia „peste mări și țări”, la un traducător.

Vă sugerăm să vă bazați pe experții echipei de traduceri online Tradoteca, cu o experiență vastă, care vă ascultă cu atenție și vă poate acorda spațiu și timp, potrivit solicitărilor dumneavoastră. La sediul firmei acordăm consultanță personalizată persoanelor interesate.

Ne bucurăm că putem contribui la schimbările progresive de imagine ale persoanelor interesate de acea parte care întregește și mulțumim anticipat pentru încrederea acordată.

Suntem de părere că oamenii înțeleg importanța actului de traducere și în domeniul înfrumusețării, al păstrării acesteia prin folosirea produselor cosmetice. De exemplu, nu credem ca cineva și-ar dori să ia o decizie de achiziționare în fața unui raft cu produse provenite din alte state, a căror etichete nu furnizează informații în limba proprie.

Colaborând cu Schwarzkopf  într-un spirit de echipă, am desăvârșit cunoștințele inovatoare a unei game destinate produselor cosmeticce, reușind cu succes să punem în valoare ceea ce stăpânim – arta traducerilor în scopul uman.