În zilele noastre, domeniul cosmetic, al frumuseții și metodelor de întreținere a stării de bine din punct de vedere estetic, motorul de creștere a industriei cosmetice, a determinat necesitatea unei instituții remarcabile în teatrul serviciilor prestatoare, o adevărată competiție în amprentarea pe piețe interne și internaționale a acestora.

Marketingul cosmeticelor pune accent pe comunicare rapidă online și pe community management prin tutoriale, articole, discuții despre produse specifice, tehnici, tendințe între specialiști care transmit idei despre frumusețe, îmbunătățire, evidențiere, segmentul cosmeticelor fiind mai dezvoltat decât cel al produselor de îngrijire, acestea din urmă axându-se în principal pe promovarea ideii de sănătate, menținere, ameliorare.

Dacă produsele de îngrijire sunt percepute ca necesități, ca produse primare care sunt achiziționate constant, în mod permanent, mare parte a cosmeticelor sunt privite ca produse de lux, care sunt cumpărate ocazional.

Momentan piata Beauty este monopolizată de companii multinaționale cu activități pe piața din România de ani buni, sectorul fiind deschis îmbunătățirilor și inovațiilor. Noi segmente capătă atenție, cu referire la produsele naturale sau organice considerate benefice datorită componentelor derivate din plante, minerale, alge marine etc., cultivate fără chimicale, nesupuse modificărilor genetice.

Zilnic suntem expuși unor factori care dăunează sănătății și frumuseții noastre. Stresul psihic și fizic, mediul poluant, supraexpunerea la radiațiile solare, alimentația dezorganizată, stilul de viață neconform principiilor nutritive de care organismul are nevoie.

În lupta mentru menținerea frumuseții, păstrarea unui aspect proaspăt, luminos și ferm, produsele cosmetice au un rol deloc neglijabil.

Succesul înseamnă bucurie, iar bucuria este cu atât mai mare atunci când rezultatele traducerilor autorizate realizate, cu referire de exemplu la cum se creează, cum se fabrică, cum se testează stabilitatea unui produs în timp și, nu în ultimul rând, cum se evaluează siguranța pentru consumatori, sunt apreciate de comunitatea atât de critică și de exigentă a producătorilor și consumatorilor acestor remedii combinate perfect (șamponul, cremele, balsamul, loțiunile) care desăvârșesc look-ul printr-o invazie de vitalitate și energie.

Colaborând cu Schwarzkopf  într-un spirit de echipă, am desăvârșit cunoștințele inovatoare a unei game destinate îngrijirii părului, produse ce repară, întăresc structura firelor, protejându-le împotriva agresiunii factorilor externi, prin redarea sănătății și strălucirii acestora, reușind cu succes să punem în valoare ceea ce stăpânim – arta traducerii în scopul uman.

Pentru echipa noastră este o altă experiență și o nouă satisfacție de a reuși să stârnim interesul și de a beneficia de aprecierea “crăieselor” de pe meleaguri autohtone sau “de peste mări și țări”.

Știm că magia creației cosmetice, la fel ca magia din orice alt domeniu, nu se desfășoară astăzi într-un turn de fildeș. Ea aruncă creatorii și consumatorii într-o comunicare intensă în cadrul unei familii internaționale de specialiști, oameni pasionați de domeniu și totodată profesioniști care implementează servicii pentru piață.

Prin eforturi conjugate, cu menținerea standardelor de calitate prezentate în limba sursă, traducerile specialiștilor din cadrul Agenției de traduceri online Tradoteca depășesc adesea așteptările clienților, asigurând trasee memorabile într-o piață în care, într-un fel sau altul, toată industria din domeniu pare a livra ceea ce trebuie.

Am tradus cu succes proiecte în domeniul cosmetic pentru clienţii noştri TRIBAL WORLDWIDE DIGITAL, SCHWARZKOPF.

Certificatul „FIRMĂ DE INCREDERE” obţinut de agenţia noastră în anul 2016 reprezintă confirmarea dată de Centrul de Cercetare a Opiniilor Clienților pentru calitatea serviciilor de traducere realizate de echipa noastră, reputația excelentă față de clienți și parteneri, atitudinea profesională către client și corectitudinea în conducerea activității.